Ana Mirković
Ana je EBRD Senior Advisor, CEO and Co-Founder Digital Communications Institute-a, kandidat je za doktora nauka. Ana je bila rukovodilac službe za CRM SBB Serbia BroadBand, kao i Digital Media Strategist Ringier Axel Springer Serbia.
Vladan Živanović
Vladan rukovodi beogradskom kancelarijom kompanije Euronet Worldwide i odatle pokriva tržišta zapadnog Balkana u 5 zemalja. Tokom svoje duge karijere bio je izvršni direktor mnogih vodećih ICT kompanija. Proveo je više od 8 godina u Microsoft-u, uključujući i poziciju direktora kancelarije u Beogradu da bi potom bio izvršni direktor i član UO kompanije SAGA New Frontier. Ogrankom kompanije NCR u Beogradu je rukovodio od 2014. do 2018. godine i za to vreme podigao broj zaposlenih sa 600 na 3000 zaposlenih. Svoju karijeru je posvetio izgradnji efikasnih i pouzdanih timova, poštujući talente i ulažući u njih, uspostavljajući održivost poslovanja i kreirajući ambijent stalnog učenja i razvoja. Veliki je zagovornik timskog rada i stalnog strateškog razmišljanja, ali i strastvena podrška talentovanog pojedinca i permanentne inovacije. Iskreno veruje u ljudske i porodične vrednosti, prijateljstvo i moć pozitivnog razmišljanja.
Lana Vuković
Lana Vuković je član UO i finansijski direktor DXC Technology Company za Srbiju i Hrvatsku. Kompanija DXC Technology, sa globalnim prihodom od 24,55 mrd USD i 150.000 zaposlenih, vodeća je svetska kompanija za IT rešenja. Zahvaljujući bogatom iskustvu u velikim, ali i srednjim i malim pravnim licima, na poziciji rukovodioca, Lana je pored menadžerskih veština, izgradila visok nivo mekih veština, koje su neodvojivi deo svakog lidera. Kao gostujući predavač radi više od 20 godina.
Radila je u HP-u i bila deo menadžerskog tima koji je sproveo reorganizaciju ovog sistema. Lana je radila i u Svetskoj banci IFC kao menadžer finansija, kao i u kompaniji Sanofi kao finansijski direktor i član UO. Tokom gotovo deset godina rada u Sanofiju, najpre je rukovodila procesom tranzicije od predstavništva u pravno lice, nakon čega uvodi dokument men. sistem, formira tim, priprema budget i bila je odgovorna i za pravno reg. poslove (stat. direktor). Iza sebe je ostavila uspešne timove koje je regrutovala i obučila. Lana je bila i preduzetnik u domenu poslovnog savetovanja.
Ima MBA Diplomu Heriot Watt Univerziteta za finansije i biznis. Lana je završila brojne treninge u domenu komunikacija i HR-a, a neki od njih su: Evolve obuka Oksford grupe (jasna komunikacija, delegiranje, razumevanje, poverenje, emocionalna inteligencija, izgradnja partnerstva…), top pregovaranje, liderstvo, NLP i napredne veštine prodaje.
Marija Desivojević Cvetković
Marija je Viši potpredsednik za strategiju i razvoj u Delta holdingu. Odgovorna je za kreiranje poslovne strategije kompanije i za upravljanje projektima od strateškog značaja za kompaniju. Osim toga, ona je odgovorna za celokupno međunarodno poslovanje i međunarodne odnose Delta Holdinga. U okviru funkcije višeg potpredsednika za strategiju i razvoj, ona je zadužena i za sektore informacionih tehnologija i korporativnih komunikacija. Pre nego što je postala član Delta Holding tima, gospođa Desivojević Cvetković je radila na mestu generalnog direktora kompanije Verano Invest i direktora operativnih poslova u kompaniji Spinnaker New Technologies, članici ComTrade Group.
Jelena Petrović
Jelena Petrović radi na poziciji PP menadžera u kompaniji Trenkwalder. Diplomirani je psiholog i specijalista za trening programe, konsultant za ljudske resurse, savetnik za individualni razvoj i razvoj karijere. Jelena poseduje dugogodišnje iskustvo u savetodavnom, edukativnom, radu sa zaposlenima u kompanijama, timskom radu i pojedincima. Član je Društva psihologa Srbije.
Branka Pudrlja Durbaba
Počev od januara 2019. godine, Branka je na poziciji glavnog direktora za tržište Srbije u Vip mobile. U svom timu ima preko 900 zaposlenih i svako je ohrabren da radi najbolje što može, a da istovremeno može da se posveti i svom privatnom životu. Tokom 2012. radi na poziciji direktora Sektora korisničkog servisa Vip mobile, a od 1. jula 2016. godine preuzima funkciju starijeg direktora prodaje i korisničkog servisa kompanije Vip mobile.
U januaru 2007. godine, dolaskom kompanije Vip mobile na tržište Srbije, Branka je bila menadžer za razvoj prodaje i prodajne mreže i glavni zadatak je bio da se usmeri na rast i povećanje broja korisnika. Učestvuje i u projektu pokretanja poslovanja Vip operatora na tržištu Makedonije.
Nakon studija Upravnog prava na Sveučilištu u Zagrebu, Branka je svoju profesionalnu karijeru započela 1999. godine u kompaniji Vipnet d.o.o. Hrvatska u sektoru Korisničkog servisa. Potom prelazi u sektor prodaje gde od 2000. do 2007. godine radila na različitim pozicijama gde je koordinisala prodajne procese ove kompanije.
Prof. Tadija Miletić
Prof. Tadija Miletić
Tadija radi u Operi i teatru Madlenianum od 2007. godine. Član je predsedništva Mense Srbije, gde je od 2014. godine glavni i odgovorni urednik časopisa „MozaIQ“. Do sada, imao trinaest samostalnih režija i dvanaest asistencija režije, a radio je u brojnim projektima kao dramaturg. U Madlenianumu je tokom prvih nekoliko godina imao niz pevačkih uloga u operama i mjuziklima. Profesionalno se bavio brojnim umetničkim poslovima, dizajnom zvuka, video i audio režijom i drugim vidovima umetničkog stvaralaštva. Bio je predsednik žirija pri nekoliko književnih manifestacija i pozorišnih festivala. Od 2015. godine radi kao urednik za Festival monodrame i pantomime kao i za Novi Tvrđava teatar, gde 2017. godine postaje glavni i odgovorni urednik. Autor je televizijske serije “Prva tarifa” koja je premijerno prikazana na Prvoj televiziji. Aktivno drži operska i literarna predavanja i seminare širom zemlje. Stručno se usavršavao u Monaku, u Operi Monte Karlo. Predaje i radi kao docent na Fakultetu savremenih umetnosti u Beogradu. Nakon petnaest godina muzičkog obrazovanja u Muzičkoj školi “Stanković”, diplomirao dramaturgiju u klasi Siniše Kovačevića, a nakon toga i master studije režije u klasi Nikite Milivojevića na Akademiji umetnosti u Novom Sadu. U decembru 2011. godine, zajedno sa dvadesetak uspešnih mladih umetnika osniva organizaciju “Kulturni element”, sa kojom je do sada imao brojne kulturne i humanitarne aktivnosti.
Dr Aleksandra Plazinić
Aleksandra je Doktor ekonomije, ekspert za strateške komunikacije i biznis kouč. Profesionalno iskustvo je stekla u Srbiji, Austriji, i Holandiji u okviru međunarodnih organizacija: Evropske komisije, Ujedinjenih nacija i konsalting kompanija. Aleksandra je profesionalni biznis kouč, sertifikovana od strane Međunarodnog Koučing Instituta u Berlinu. U okviru svojih radionica i programa, Aleksandra razvija kompetencije komunikacije i poslovnih veština radeći sa klijentima iz Holandije, Južnoafricke Republike, Španije, Velike Britanije, i drugih zemalja, i pomaže im u ličnom i profesionalnom razvoju. Angažovana je kao predavač u okviru trening centara: The House of Wisdom i Diamind Training Center u Holandiji. Član je Upravnog odbora Toastmasters Kluba u Hagu. Doktorirala je na Univerzitetu Ujedinjenih nacija. Master iz međunarodnih odnosa je završila u Francuskoj i Nemačkoj na Evropskom Institutu, a master iz međ. menadžmenta i marketinga na Ekonomskom Fakultetu u Beogradu.
Dr Aleksandar Plavšin
Aleksandar je Izvršni partner za strategiju i razvoj Business Intelligence Institute-a i partner u kompaniji Imperio. Ekspert je za komunikacije i poslovnu diplomatiju.
Karijeru započinje u okviru interšip programa kompanije Messer Tehnogas, nakon čega karijeru nastavlja u diplomatskoj organizaciji Evropski centar za razvoj Ujedinjenih nacija na poziciji koordinator-a programa. Svoju karijeru nastavlja na USAID projektu Srpske asocijacije menadžera. Nakon toga dolazi na poziciji menadžera CFOAS-a, gde je svojim angažovanjem doprineo da CFOAS uspostavi saradnju sa Ministarstvom finansija, EBRD-em, Privrednim komorama, globalnim kompanijama i intenzivirao je rad na unapređenju poslovnog ambijenta. Navedena poslovna iskustva su Aleksandru omogućila da sarađuje sa vlasnicima kompanija, generalnim direktorima, predsednicma kompanija i banaka, visokim državnim funkcionerima, domaćim i stranim profesorima, diplomatama, kao i EU i UN zvaničnicima, od kojih je imao prilike mnogo da nauči.
Sa svojih 30 godina, Aleksandar Plavšin je postao doktor ekonomskih nauka. Osnovne i master studije je završio na FTN-u u Novom Sadu na katedri za Investicioni menadžment. Neki od međunarodnih treninga koje je završio su programi Marshall Goldsmith, CISCO-a, Councel of Europe, Brian Tracy i dr. Autor je brojnih stručnih radova iz oblast menadžmenta, ekonomske saradnje, tranzicije, izvoza i privlačenja stranih investicija. Tečno govori engleski i francuski jezik.
Doc. dr Milica Slijepčević
Dr Milica Slijepčević je menadžer korporativnih i digitalnih komunikacija u komapaniji Dunav osiguranje. Angažovana je na brojnim projektima u oblasti menadžmenta odnosa sa javnošću i društveno odgovornog poslovanja. Od 1. oktobra 2015. godine izabrana je za docenta na Univerzitetu Metropolitan (UM) u Beogradu, gde predaje Integrisane marketing komunikacije i ljudske resurse. Osnivač je Centra za komunikacije Flou. Aktivna je članica Društva Srbije za odnose s javnošću, E-Razvoja i UEPS-a. Autorka je dve knjige, Modni marketing (2016) i Modni marketing, savremene tendencije (2019). Održala je na destine treninga iz oblasti menadžmenta. Autor je edukativnih članaka i istraživačkih radova.
Prof. dr Balša Kašćelan
Prof dr. Balša Kašćelan je vandredni profesor na nekoliko fakulteta. Koautor je knjige „političko i ekonomsko lobiranje“. Diplomirao je, magistrirao i doktorirao na Pravnom fakultetu Univerziteta u Beogradu. Pored bogatog akademskoj iskustva, angažovan je na brojnim projektima. Iskustvo u domenu lobiranja stekao je tokom usavršavanja u Lobističkoj kancelariji Palombo and Cerrel, Washington DC, USA. Održao je brojna predavanja u domenu medijacije i lobiranja.
- Krunska 77, Beograd
- Email: office@bii.rs
- +381 11 2411-684; +381 62 238-306