Interni treninzi
Svaka organizacija na osnovu sektora u kome posluje, životne faze u kojoj se nalazi i stepena razvoja poslovanja ima potrebe za personalizovane programe za razvoj zaposlenih i unapređenje procesa rada. Metodologija rada za ovaj format treninga podrazumeva analizu poslovnih procesa i anketiranje polaznika organizacije. Naime, pre implementacije internih programa BII tim stručnjaka sprovodi anketu sa zaposlenima u organizaciji na osnovu čijih rezultata se utvrđuje konkretne potrebe date organizacije i na osnovu utvrđenih potreba kreira se program rada.
Cilj internih treninga programa je kreiranje boljih poslovnih rezultata zaposlenih, osnaživanje participacije i motivacije u realizaciji radnih procesa. Ovaj format omogućava da se osmisle i realizuju rešenja koja najbolje odgovaraju potrebama, ciljevima, korporativnoj kulturi, vrednostima, stilu učenja i načinu rada partnera.
Budući da nam je održivosti naših sprovedenih projekata izuzetno važna kreiramo i program praćenja poslovnih operacija i rad zaposlenih nakon sprovedenih treninga kako bismo ostvarili trajno unapređenje internih i eksternih komunikacija. U zavisnosti od afiniteta partnera, ova vrsta obuke može biti organizovana u formalnom okruženju ili u kreativnom okruženju (mesto po izboru partnera).
Neke od internih treninga koje sprovodimo su:
KOMUNIKACIONE VEŠTINE:
• Power Skills Gym
• Konstruktivna (i asertivna) komunikacija
• Efektna poslovna komunikacija
• Kreiranje poslovnih partnerstava
• Pozitivan poslovni uticaj
• Upravljanje reputacijom kompanije
• Lobiranje
• Neverbalna komunikacija
• Javni nastup
• Poslovni protokol
• Studije slučaja u domenu komunikacija
INTERNE KOMUNIKACIJE:
• Rešavanje internih sukoba na radnom mestu
• Upravljanje & delegiranje
• Motivacija
• Donošenje odluka u organizaciji
• Inovativne tehnike razmišljanja
• Unutrašni mir kao hrana za kreativnost
• Stvaranje kulture visokog poverenja i visokih performansi
• Rad sa zahtevnim ljudima
• Razumevanje i tolerancija
• Studije slučaja
PRODAJA:
• Tehnike i veštine prodaje
• CSR u cilju povećanja prodaje
• Organizacija događaja i prodaja
• Studije slučaja u domenu prodaje